May 22, 2011

'A Friens Is Like A Bra, Close To You Heart, And Always There For You ' 


Epa, awak kawan saye dari kecil lg. Banyak bnda yg daa kite buadd same-2. Semua aktiviti yg ade dlm dunia ny kite buadd same-2. Saye sayangg awak! Sayang saye dkat awak banyak sangat! Awak kawan saye yang paling terbaik yang saye ade skarang ny selaen ika, yaya, fara :) Kalau boleh, saya nak selalu berada dgn korang. Kite gembira same-2, kite sdih same-2. Kalau saya ada masalah, korang mesti ada dkat smping saya. Kalau awak sdih, saya sedih. Sebab hati awak ade bersama saya. Saya tahu ape yang awak tak suka, ape yg awak suke. Sebab kite daa mcm adek beradek :( Saya sayang awak sangat. Saya penah ckp agar kegembiraan yang saye ade sekarang jangan diambil! Tapi, manusia mane yang tak pernah sdih kann? Epa, kalau awak sdih, saya yang menangis! Saya tak boleh tgk awak sdih. Kegembiraan awak, kegembiraan saya juga! Epa, kita daa lame kann berkawan, Please! kalw ade masalah, bgtahu saye! Saya tahu awak sdih sekarang! Saya selalu doa agar Allah selalu berikann awak kegembiraan. Kawan, saya tahu awak kuat! Awak kuatkann hati okay! Saya selalu ade untuk awak! Saya sayangg awak! 


Saya harap bibir awak akan selalu ukirkan senyuman. 
Kerana dalam dunia tiada yg indah selaen lihat
orang yang kite sayang tersenyum gembira. Love you a lot Epa!