June 30, 2011


Ehem-2, cuti-2 Malaysia. Hihi ^^ Yeahh, 17-19 Jun saye pergi Melaka. Okay Melaka rockk! Byk mat saleh comel-2. Tp saya tak usya sbbnye saya nak org Asia jea. Haha okayy pergi Melaka pun sebab kakak saya yg dekat SG dtg sini. Bkann selalu dea dtg Jb. Lgpun birthday ayah kitorg kann. Hihi :) Tersenyum jea denga nak pergi holiday.


Yaa, itu lhaa dia kakak saya yg dr SG tuh, Gerek kann? Haha and yg oren tuh, birthday boy ^^ Happy Birthday Abah <3


Yeahh, ini anak sdare saye. Comel mcm saye bukann? Hihi name dia Daniel. Renduu dea sgt! Tp kalw nak ckp dgn dia, Hello! Please use international language. Haha :D And dia ny tkod dgn segala jenis bnatang. Haha renduu awak lhaa Daniel & Isabel.


Tuh lg dua anak sdare saya. Saya daa jd mak cik. Hee dyorang pnggil saya Cik su, tp tak nak lhaa. Saya sroh dyorg panggil saya aunty. Baru cool. Haha gedik kann? :p


Haha, saya comel kann? Tahu perasan. Emm mase ny tnga naek Taming Sari. Wuhuuuu, tade lhaa best sgt. Busan ==


Yeahh, kakak saya lagi satu. Sape lg comel? Msty lha dea kann sbb saya sweet ^^


Haha cettttttt! No komen. Tuh mak saya :) Mase ny tnga naik boat. Busan jgak ==


Phewwwitt, haha! Seksi kann anak sdare saye? Berminat? Jmpe aunty dea dulu eay ^^ 


Mak and abah saya :) I Love Them <3

Saya seronok dapat holiday dengan korang. Rumah kita pun cantik kann dekat sana. Rase mcm tak nak tinggal :p Emm renduu kakak and anak sdare saya. Nnty raya dtg okayy? Muahhh muahhh! Rendu nak berckp Londonnnnn lhaa. Hihi