June 9, 2011


Alhaa-2, comelnyee kann cupcake tuh siap ade tulisan lagi, PARTY SWEET 17. Thanks okay Dayah sebab buad cupcake yang kcik molek tuh untuk kitorang. Okayy ciom cket, muahhh! Haha Awak nak tahu tak mase tuh kann, saya dengan buah hati saya nak buad party. Bincang punye bincang kita pun daa dapat idea. Kitorang buad dekat DIVA jea wak. Hihi! Penad okay kitorang plan smua ny. Tp kann, saya bangga lhaa siket sebab saya yang banyak bagi idea. Hihi :p Kitorang (Shera, Epa, qa, Fara,Yaya) spend nak dekat RM400 utnuk bnda ny semua. Tapi itsokehhhh. Happy sangat.

                                  Diva : RM250
                                  Season cake : RM40
                                  J-co : RM40
                                  Snackers : RM20
                                  Party tools : RM50
                                  Total : RM400

Banyak sangat ok kitoang habis duit untuk ny. Tapi takpe wak, kita tak ksah. Janji kita seronok kann. Bukann selalu pun. Wuhuuu! Yeahhh! Kalau tak lain tak bukann, yang jadi guest kitorang sape lagi. Budak-2 ny jgak. Hihi


Asek-2 muka korang kann? Tapee, saya lagi suka. Hee thanks okay sebab awak awak sudi datang. Awak awak comel taw itu hari. Sudah maju kann? Tapi saya tak jeles sebab saya lagi comel kann? Hee awak awak ny kann cool sangat. Best gyle ok. Muahh muahhh!


Happy Birthday To Us, Shera, Epa, Eqa, Fara and Yaya. Yeahh! Mase tuh kitorang sambut birthday kitorang skali. Hihi bestkann? Korang ade? Lilin tuh penad kitorang cari kat banyak tempat. Lastly jmpe dekat jusco. Haha  


Hihi dyorang cantek kann? Ok tak kesah sebab saya nak comel. Hehe ^^ 
Dari kiri : Yaya, Fara, Shera, Epa. Berminat? Hubungi saya di public phone. Hahaha Eqa tade dengan kitorang sebab dia balik kampung. Dia sdih gyle sbab tak dapat join.


Haha awak awak, sweet kann kitorang? Mesti awak awak jeles kann? Ehehe ok saya over sebab saya mmg jakun. Saya suka tiup-2 lilin ny. Mase kecil-2 dulu, saya tak dapat nak tiup lilin sebabnye mak saya tak bagi maen api =='


Banyak kann makanan tuh? Dyorang semua kenyang. Saya jea yang tak kenyang. Mase dalam tuh tak perasan plak yang perot ny berbunyi. Bile keluar. erghhhhhhhhhh! Ruginye tak makan. Hmm saya busy sangat sampai lupa nak makan. Yea lhaa. saya kann DJ. Ahahaha pftttt! Ceyhh, konon busy. Padahal excited dalam tuh. Sampai tak ingat nak makan. Ahaha tapi wak, saya tak kesah. Yang penting guest saya kenyang. Sudah cukop gembira buad saya :)


Haa tgk tuh. Happy kann saya. Hihi orang yang ada dekat sana jea tahu mcm mane happynye saya. Hehe shhh! Kalau booleh kann, masok dalam tuh saya nak guling-2, nak baring-2, nak lompat-2 jea kann. Haha sebabnye rumah saya tade tuh semua. Ok ada satu cawan yang pecah. Err saya yang buad kodd. Haha and cawan tuh terkena kat kaki saya. Cool gile. Balek rumah baru terperasan ade bekas terkena cawan tadi. Tapi saya tak mengadu dekat orang. Saya kuat!


Awak awak, thnks sebab datang okayy. Kalau korang tade, maybe takkan semeriah tuh. Sorry kalau ade apa-2 yang kurang. Hope kita dapat buad lagi okay. Sayang korang! Saya suka sangat hari tuh.