June 8, 2011

'I am who I am, Born that way and will die that way. I am proud to be me and who am I now'
Saya tahu, lahirnya saya di dunia tak dapat nak senangkan hati semua ciptaan-Nya. Tapi cukop untuk saya kalau saya berjaya membahagiakan insan yang telah menjaga saya sejak saya kecil hingga sekarang. Dari saya baik hingga saya nakal. Dari saya comot sampai saya comel. Dari saya tak tahu ABC hingga saya tahu akan reproduction and growth, and bagaimana terjadinye anak kembar. Kalau saya kahwin nanti, saya nak fraternal twins okay. Hihi Thanks mak and abah!


Saya gembira. Kalau boleh kann saya macam nak naik atas bangunan City Square yang paling atas tuh nak jerit kuat-2 nak cakap 'Hey, aku happy sangat-2!' Haha tapi aku tahu aku takan buadd sebab aku bukan tahu pun nak naik kat situ macam mane. Hihi 

Okayy, #easy come easy go that's just how you live bla bla bla blaaaaa tuh saya nyanyi untuk orang yang pernah buad saya menangis. Tak perlu tahu sape sebabnye saya daa campak dia jauh-2 dari hidop saya. Kbai untok dia! Yeahh! New life :) Wahai makhluk Allah yang sempurna ciptaannya, maaf kann saya kalau saya daa buat atau terbuat korang geram dengan aku. Kalau nampak aku macam nak ciom-2 jea kann sebab terlampau geram.Haha I am Sorry Guys. Saya makhlukNya yang sama macam korang yang tak sempurna. 

Kadang-2 saya buta. Saya buta bukann bermakna saya tak boleh nampak. Maksodnye saya buta sebab tak pernah nak hargai orang yang ada depan mata. Tak cukop ape yang ada depan mata. Konon nak cari yang terbaik lhaa, konon-2 lhaa kann. Hihi sudah terhantuk baru ku sedar. Manusia memang. Tak pernah cukop dengan apa yang dia ada kan? Saya kan manusia, so same jea lhaa. Tak pernah puas dengan apa yang ada. So, maafkann saya kalau saya tak hargai awak sebab kadang-2 saya pun tak dihargai. Sebab tuh rasa macam nak blas dendam kat awak. Haha gurau ^^

Jerawat daa bagi salam. Faham-2 jea lhaa apa maksodnye. Haha! Okay, Nanti saya update yang pasal aktiviti tuh plak okayy :) Kayybyeee